fredag 9 mars 2012

Nytt i sängkammaren och barnkammaren



Hemma hos oss är det lite kaos, men ikväll får jag de nya klädskåpen så äntligen ska det väl bli lite ordning och reda. Jag valde Birkeland från Ikea. Dessa kommer jag klä invändigt i tyg så man inte kan se rakt in. Vem vill egentligen visa röran i garderoben?


På Jolins har vi fått in flera nya leveranser och många nya varor. Webbutiken är uppdaterad med green gate, nylom & Kollén, kalikå och kid´s koncept. http://www.jolins.se/



Jag gillar nyheterna i barnkammaren:











2 kommentarer:

  1. Hej Linda!

    Måste bara berätta att den vita lampfoten från Markslöjd? och trasmattan från greengate blev såååååååå perfekta till sina respektive platser! Så glad för de!;)
    Orkade inte hålla mig ifrån mattan så jag skickade in min kära mor för att inhandla den eftersom jag började jobba när jag hade varit inne hos dig!

    Ha en go helg!

    Kramen från mig på Tallbacka!

    SvaraRadera
  2. Åh det klädskåpet är så fint och kommer hamna i mitt nya sovrum snart ;)
    Vilken mysig blogg och butik du har!!
    Har varit inne hos dig men då har du inte varit där ;)
    Tar en sväng inom nästa gång vi är till Årjäng ;)

    Ha en fin dag!

    Kram Linda

    SvaraRadera

Tack snälla som lämnar en kommentar <3